Dutch chapter of the American Rhododendron Society
Clubblad Rhodomania hs 30-09-2013

Clubblad Rhodomania

De naam van het blad waar onze vereniging trots op is. De redactie op haar beurt is trots op die vereniging, want RhodoMania wordt gemaakt voor en door onze leden. Een vereniging waar het enthousiasme voor rododendrons en het toegankelijk maken van kennis over alle aspecten van die hobby, gecombineerd wordt met een gezellige sfeer.

Doelstelling

RhodoMania probeert dat allemaal vast te leggen, of het nu de goedbezochte vergaderingen betreft, de inhoudelijke kant van voordrachten en lezingen of de inzichten die worden opgedaan tijdens excursies naar binnen en buitenland. Ook over de verkoop van plantmateriaal per opbod, die de verenigingskas spekt, de penningmeester gelukkig maakt en de liefhebber voorziet van dat plantje waar hij al rhodomaniaheel lang naar op zoek was, daarover informeert RhodoMania. Ons verenigingsblad maakt de gegevens beschikbaar voor die leden die nou toevallig niet in staat bleken deel te nemen aan één van die activiteiten.

Verschijningsvorm

De gedrukte vorm valt drie maal per jaar in de brievenbus van onze leden.

Inhoudsopgave oude nummers

Download inhoudsopgave RhodoMania: INHOUDSOPG.PDF