Ledencontactdag 28 april 2018

Op een wat koele dag kwamen we weer bij elkaar voor de jaarlijkse ledencontactdag. Het Koetshuis in Belmonte was vooraf al drukbezocht vanwege de Groei & Bloei ruilbeurs, wat het een beetje chaotisch maakte, maar rond tienen was de beurs zo'n beetje afgerond en konden we beginnen. Eerst de laptop en beamer opgezet voor de presentaties van de nieuwe website en daarna kwam de presentatie over het zelf vermeerderen van Rhododendrons door Theo Leijdens.

Vooraf uiteraard eerst een korte introductie door onze voorzitter Henk Borsje die meldde wat we zoals het laatste jaar bereikt hadden; het nieuwe bewateringssysteem bij Belmonte is geïnstalleerd, er is een bijeenkomst geweest bij Wim van Tilborg waarin we hebben geprobeerd te analyseren hoe we er leden bij kunnen krijgen, de ARS houdt zijn pre-tour in Nederland aankomende week en uiteraard hebben we een nieuwe website.

Vervolgens kregen we een korte inleiding van de nieuwe website, een boeiende presentatie over het zelf vermeerderen van rododendrons via enten, stekken en zaaien en vervolgens werd er lunch geserveerd.

Daarna werd er door beide Theo's een rondleiding gegeven over Belmonte en daarvan is door een van onze leden een video gemaakt. Hieronder vindt u een indruk aan foto's die die dag gemaakt zijn en de video.