Meerdaagse reis naar Zuid Engeland

Van 14 t/m 19 mei gaat de buitenlandse reis van onze vereniging naar het zuiden van Engeland. Rinus heeft veel moeite gedaan om ook hier weer een prachtig schema in elkaar te zetten! We verblijven 5 nachten in een hotel bij Londen-Gatwick en nemen de bus langs alle excursies.

Onderstaand vindt u het schema en een kleine omschrijving met eventueel wat foto's.

Als u op de knop 'aanmelden Garden Tours' klikt, wordt u doorgestuurd naar de website van Garden Tours waar u de reis kunt boeken.

Extra informatie over het boeken

De groene knop rechts stuurt u alleen door naar de Garden Tours website en bevat onze reis. Op de pagina zelf kunt u uw informatie dan invullen en boeken. Boeken bij Garden Tours houdt in dat u aangeeft mee te gaan, de uiteindelijke aanbetaling komt pas als bekend is hoeveel mensen er in totaal meegaan. Dit zal in januari 2019 zijn. Het uiteindelijke restant van de betaling krijgt u met een factuur en dient in maart betaald te worden.

Agenda

Onderstaand vindt u alle tuinen en parken die wij deze dagen zullen aandoen. Als u op de desbetreffende foto klikt, vindt u meer informatie.

Dinsdag, 14 mei

Het beginpunt

14 mei 2019 - 08:00 uur vertrekken

U kunt kiezen uit 3 plekken waar u kunt opstappen:

8:00 uur - Amersfoort, NS busstation rechts om de hoek vanuit de hoofdingang (stationsplein)

09:30 uur - Breda/ Prinsenbeek  parkeerterrein tegenover Bastion Hotel, 100 m lopen van het station

11:00 uur - Gent- afslag 11, Beervelde – Lochcristi tegenover El Pani , Oude Rivierstraat.

Reis naar Engeland

Vertrek rond 14 uur, aankomst 13:30 locale tijd