De Zweden in Nederland & België

Met Theo als voorman en Rinus en ondergetekende als achterban gingen we 2 mei vanuit hotel de Wageningse Berg naar Belmonte,vervolgens naar het von Gimborn en als laatste naar de tuin van Lou Traas.

Nadat de mist in Wageningen een beetje was weggetrokken, kwam er spontaan een prachtig zonnetje en liepen we met open jassen gezamenlijk door Belmonte waar Theo honderduit vertelde over alles wat er daar te zien was.

Vervolgens was het door naar von Gimborn waar we in een net in gebruik genomen schuur onze lunch konden nuttigen. Het was voortreffelijk georganiseerd! Helaas een flinke plens regen gekregen maar dat mocht de pret bij de Zweden niet drukken. Na nog wat spetters bij Lou, kwam daar ook het zonnetje weer door en terwijl ik weer richting huis vertrok, stonden de Zweden met een glaasje wijn of flesje bier gezellig na te kletsen. Ze waren lovend over Lou's tuin maar hadden zich ook de rest van de dag ook prima vermaakt, ondanks de regen. De volgende dag was het via Rinus' tuin, door naar België.

Gezellig in de schuur bij von Gimborn om de lunch te nuttigen.