Excursie agenda

Excursies voor 2022 zijn mogelijk nog niet compleet.

Wilt u zich aanmelden als u aan een excursie deelneemt?

Ledentuinen 2022

april 2022

Gaat waarschijnlijk door

Vooralsnog hebben Marc, Theo en Peter toegezegd deze te willen laten doorgaan. We zouden dan begin april naar de tuinen van Marc Brosens, Theo Leijdens en Peter Blommerde gaan.  We zullen rond deze tijd uiteraard de april-bloeiende rhodo's zien maar ook de magnolia's zullen bloeien.  De excursie kost 15 euro pp. Datum volgt. Aanmelden verplicht.

Ledentuinen 2022

Ledencontactdag 2022

april 2022

Gaat misschien door

In april houden we onze jaarlijkse ledencontactdag in het Koetshuis. Op dit ogenblik is er nog niets bekend en is er nog geen agenda. Kosten zijn € 15 pp.

Ledencontactdag 2022

Ledentuinen deel 2

7 mei 2022

Gaat waarschijnlijk door

We spreken om 9:45 af bij begraafplaats Berenstein. Daar spreken we af voor onze eerste tuin en vangt de gids ons op. We gaan 3 tuinen bezoeken: Gooilust, een landgoed met rododendronvallei aangelegd door Ernst-Jan Blaauw, Pinetum Blijdestein en de tuin van Lou Traas. Aanmelden uiterlijk voor 2 mei is verplicht. Kosten zijn 20 euro pp.

Ledentuinen deel 2

Zomerexcursie 2020

augustus 2022

Onbekend

De zomerexcursie is nog niet zeker. Als het mogelijk is, zullen we de planning aanhouden van 2020 en naar Brabant gaan.

Zomerexcursie 2020

Herfstexcursie 2022

22 oktober 2022

Gaat waarschijnlijk door

Deze keer willen we weer proberen om een gedegen herfstexcursie te organiseren. We bezoeken 2 landgoederen in Vorden met mooie herfsttuinen. Voor deze excursie dient u zich uiterlijk 15 oktober aan te melden. Aanmelden is verplicht.

Herfstexcursie 2022