Excursie agenda

Excursies voor 2022 zijn mogelijk nog niet compleet.

Wilt u zich aanmelden als u aan een excursie deelneemt?

Ledentuinen deel 2

7 mei 2022

Gaat door!

We spreken om 9:45 af bij begraafplaats Berenstein. Daar spreken we af voor onze eerste tuin en vangt de gids ons op. We gaan 3 tuinen bezoeken: Gooilust, een landgoed met rododendronvallei aangelegd door Ernst-Jan Blaauw, Pinetum Blijdestein en de tuin van Lou Traas. Aanmelden uiterlijk voor 2 mei is verplicht. Kosten zijn 20 euro pp.

Ledentuinen deel 2

Ledentuinen voor leden

april/mei 2022

Is nu aan de gang!

Dit is een excursie vóór leden van leden, die wel centraal geregeld is maar waar u zelf mag beslissen welke tuin u bezoekt. We geven onze leden te gelegenheid om op eigen houtje ledentuinen te bezoeken die op spcifieke data hun tuin openen.

Ledentuinen voor leden

Zomerexcursie 2022

augustus 2022

Onbekend

De zomerexcursie is nog niet zeker. We willen kijken of we een deel van de oorspronkelijke excursie kunnen aanhouden.

Zomerexcursie 2022

Herfstexcursie 2022

22 oktober 2022

Gaat waarschijnlijk door

Deze keer willen we weer proberen om een gedegen herfstexcursie te organiseren. We bezoeken 2 landgoederen in Vorden met mooie herfsttuinen. Voor deze excursie dient u zich uiterlijk 15 oktober aan te melden. Aanmelden is verplicht.

Herfstexcursie 2022