Tuinen

Wilt u rododendrons bekijken? Dan vindt u hier een lijst van suggesties.

Piet - Belmonte - Overzicht 6kl.jpg

Arboreta

Er zijn tientallen parken in Nederland, België en Duitsland gewijd aan onze lievelingsplant. Om u een indruk te geven van de mogelijkheden, kunt u hier een lijst vinden van de arboreta en parken waar u rhododendrons kunt vinden. Omdat er werkelijk tientallen tuinen in Duitsland zijn, heb ik die beperkt tot degenen langs de Nederlandse en Belgische grens.

Tuinen van leden

Uiteraard hebben ook veel van onze leden hun tuin vol staan met prachtige rhododendrons. Sommigen van ons hebben er zelfs de hele tuin aan gewijd. En sommigen hebben werkelijk rhododendronparken in het klein! Deze pagina is helaas alleen voor leden te bekijken. aangezien we de privacy van onze leden willen garanderen.

kan bij Hans.jpg
20180510-LouTraashuis-kl.jpg

Open Tuinen

Voor niet-leden kunt u hier de informatie vinden van tuinen van NRV leden die openbaar toegankelijk zijn omdat ze al uitmaken van andere organisaties of Open Dagen hebben.