DSC_7558-Mi Amor.jpg

Tuinen

Dit jaar willen we de foto's die leden onderling van hun tuin tuin delen, ook met de rest van onze leden (en daarbuiten) delen. Hieronder een selectie van foto's die in maart 2024 tussen leden onderling zijn verstuurd.

Ossendrecht

Peter's wijk

Peter's Magolia 'project' in Ossendrecht is ondertussen al op TV geweest bij het TV programma Binnenstebuiten. Dit jaar staan de Magnolia's er prachtig bij, en vroeg ook vanwege de relatief warme temperaturen.

Davidshof

Rinus' tuin

Ook Rinus heeft natuurlijk een aanzienlijke hoeveelheid prachtige Magnolia's in zijn tuin staan, buiten de uitgebreide collectie Rhododendron. Het is altijd weer een feest om de planten bij Rinus in de tuin te bekijken, en deze foto's getuigen daarvan.

Drenthe

Henri's tuin

Helaas voor velen van ons een stukje rijden om te bekijken maar Henri heeft rododendronzaad van over de hele wereld bemachtigt en de planten in zijn tuin staan er dit jaar ook weer prachtig bij. Deze foto's zijn van zijn grootbladigen en de Camellia.

N-Brabant

Theo's tuin

Theo's tuin is een groot feest van bijzondere rhodo's die hij is de afgelopen decennia gekweekt heeft uit zaad en door planten te kruisen. In zijn voortuin natuurlijk ook nog de rotstuin uit tuintegels opgebouwd waar de wat kleinere planten het uitstekend doen.