Open Tuinen van Leden

april/mei 2022

Website

Het is de bedoeling om onze leden de kans te geven om Ledentuinen op eigen houtje te bezoeken. Daarvoor hebben de tuinen die dit hebben toegezegd een schema opgesteld waarin ze open zijn. Het schema vindt u als PDF op deze pagina. Wilt u zo vriendelijk zijn, zich aan de opgegeven data en tijden te houden?

Als u op de knop 'Reis is Google' klikt, krijgt u een kaart met nummers. Klik op het nummer voor het adres. Onderstaand vindt u de nummers van de tuinen in haakjes achter de naam.

30 april - Dick en Dini Seigers (2) 10 - 16 uur / Rinus (6) 10-17 uur

1 mei - Rinus (6) 10-17 uur

8 mei - Bea (11) 10-16 uur / Linda & Eddy (10) 10-14 u / Rinus (6) 10-17 uur

14 mei - Henri (1) 10-16 uur / Klaas (5) 13-16 uur

15 mei - Theo L. 10-17 uur

Website

Wilt u een tuin bezoeken, stuurt u dan een aanmelding via de knop 'excursie bijwonen' onder of bovenin deze pagina. In het opmerkingenveld kunt u de tuin die u wilt bezoeken, vermelden. Of u mag  naar info@rhodovereniging.nl emailen. Wij geven dit dan door aan de desbetreffende tuin. U hoeft geen tijd door te geven, maar moet wel binnen het tijdsbestek van de tuin blijven.  Onder de paarse knop 'excursie in PDF' vindt u het volledige schema nogmaals in tabelvorm.