Excursie naar Haacht, België

5 mei 2024

Op 5 mei 2024 gaan we op excursie naar Haacht, België om Arboretum Wespelaar en Herkenrode te bezoeken. Het zal bij deze ene tuin blijven omdat er zoveel te zien is, dat een andere tuin erbij halen, niets toevoegt.  Omdat we als goede kennissen een streepje voor hebben hoeven we geen entree te betalen, alleen de gidsen. Deze kosten worden dan over de aanmeldingen verdeeld. Hoe meer, hoe beter dus!

9:30                       : vanaf half 10 kun je naar binnen

10:00  – 12:00       : rondleiding Arboretum met gids

12:00 – 13:30        : picknick in het Arboretum

13:30 – 15:30       : rondleiding Herkenrode met gids

Omdat het moelijk is, lunch te regelen in de buurt, wordt u verzocht om zelf eten mee te nemen. Als het mooi weer is, kunnen we op de patio terecht maar ook als het weer niet meewerkt, kunnen we binnen in het lunchgedeelte zitten.

Adres: Grote Baan 63, 3150 Haacht-Wespelaar, België

Reis in Google
Website

Parkeren: Achter de hoofdingang is het parkeerterrein van Wespelaar. De ingang vindt u tussen de adressen Elisabeth Willemslaan 4 en 6. Gelieve er rekening mee te houden dat vanaf 2 mei de dorpskern van Wespelaar niet bereikbaar is omwille van werkzaamheden.

Gelieve de omleidingen te volgen.

De ingang via de Rode Poort (Grote Baan 63 – P2) zal enkel toegankelijk zijn voor voetgangers maar onze parking via Elisabeth Willemslaan (P1) zal te allen tijde bereikbaar zijn. ( https://www.haacht.be/nieuws/detail/396/overzicht-wegenwerken-en-omleidingen).

Lunch: U moet de lunch zelf meenemen

Aanmelden & kosten:  Afhankelijk van het aantal aanmeldingen, zullen de kosten tussen de 5 en 12,50 euro per persoon liggen. Als ik minder dan 8 aanmeldingen heb, wordt de excursie afgeblazen.