Tuinen Hans, Amelita en Rinus

Met afwisselend hagel (bij Hans), zon en bewolking (bij Amelita) en regen (bij Rinus) kwamen we de dag door met het bekijken van de tuinen van onze leden. De aan- en afmeldingen liepen niet helemaal zoals het hoort (mensen kwamen zonder aanmelding of vergaten af te zeggen) maar al met al hadden we een redelijk grote hoeveelheid mensen die dag. Hans zijn tuin (en huis!) waren prachtig opgezet en Hans is netjes met de hele groep door de tuin gelopen om te vertellen wat er allemaal in stond. Erg mooi ook waren de beelden en beeldjes die her en der over de tuin verspreid stonden.  Op de video van Ernst kun je die ook zeker terugvinden.

Bij Amelita werden we opgevangen door buurvrouw Anneke (helaas kon Amelita er wegens ziekte niet bij zijn) die zelf ook een prachtige tuin met een aantal azalea's had en in Rinus' tuin stond alles natuurlijk prachtig in de bloei. Ook hier hadden we nog wat regen maar we hebben gezellig een kop koffie gedronken in het schuurtje naast het huis.

Hieronder een kleine indruk door middel van foto's en natuurlijk de video's van Ernst!