Oude excursies

Hieronder kunt de excursies van voorgaande tijden bekijken

Ledenvergadering 2023

Weer een volwaardige Algemene Ledenvergadering met een ruime opkomst van 27 leden en een fascinerende spreker.

Herfstexcursie 2023

Een gezellige dag rondwandelen in Arboretum Wespelaar en privédomein Herkenrode, België

Nazomer 2023

Nazomeren in de Bollenstreek

Duitsland 2023

Hier vindt u het verslag van de reis naar Ammerland, samen met de RCMG, de Engelse rhodovereniging.

Ledencontactdag 2023

De lente-bijeenkomst van de vereniging met een lezing van Koen Camelbeke, director van Arboretum Wespelaar.

Magnolia excursie 2023

Zoals bekend stond deze excursie al vanaf 2020 op de agenda en na 2 pandemie-jaren en vorig jaar een late vorst, konden we hem dit jaar eindelijk doen.

Herfstexcursie Vorden 2022

Voor het eerst in 2 jaar weer een echte excursie met 2 privétuinen in Vorden, in de Achterhoek, en twee rondleidingen door deze tuinen.

Lente-excursie Het Gooi 2022

De eerste echte excursie na het begin van de pandemie begin 2020. Een perfecte dag om Gooilust, Pinetum Blijdestein en Lou's tuin te bekijken!

Jaarvergadering 2022

De jaarvergadering was goed bezocht maar dat was natuurlijk ook vanwege de 'plantjesmarkt'.

Herfstexcursie Appeltern

Dit keer een veel grotere opkomst dan de herfstexcursie van vorig jaar. Een dagje struinen in Appeltern.

Herfstexcursie Arcen

Nou, dat was het dan voor dit jaar; de enige excursie die we met veel moeite bij elkaar hebben kunnen schrapen. Maar hij mocht er zijn, het was ...

Herfstexcursie Twickel / Poort Bulten

Helaas geen verhaaltje bij deze excursie omdat ik er niet bij kon zijn. Aan de foto's echter te zien was het een hele gezellige dag met prachtig weer om rond te wandelen.